Cultuur, Uncategorized @nlbe
HIT WEEK – Een ongebruikelijke introductieweek
Bij Drukzo geven we erg veel om onze cultuur. Die cultuur heeft altijd aan de basis gestaan van hoe wij opereren als organisatie. We hebben negen kernwaarden waaronder ‘show flammable passion’, ‘design yourself’, ‘solve it’ en ‘enjoy the ride. Elk teamlid moet deze kernwaarden begrijpen en er elke dag naar handelen. Op deze manier weten we zeker dat we het meeste uit onszelf en uit elkaar halen. Om ervoor te zorgen dat elk nieuwe teamlid de beste start krijgt, organiseren we maandelijks een HIT WEEK.
Tijdens deze HIT WEEK krijgen alle nieuwe teamleden een intense training en leren ze over elk aspect van ons bedrijf. Dit was al belangrijk toen Drukzo een team was van 10 mensen en dat is het nog steeds met meer dan 200 teamleden. De HIT WEEK vindt plaats in onze kantoren in Valencia en Rotterdam, waar we een week vullen met trainingen, voorstelrondes, sport, een tour door de stad en uiteindelijk een eindexamen. Dit examen moet worden gehaald om officieel onderdeel te worden van Drukzo! Druk? Welke druk?
Deze kennismaking met ons bedrijf en onze kernwaarden is erg belangrijk voor ons, maar het stopt daar niet. Het is slechts het begin. Als een organisatie kun je alleen vooruit bewegen als iedereen in het bedrijf dat zelf al doet en zichzelf blijft ontwikkelen. Daarom bieden we zowel interne als externe trainingen aan. Van lessen Nederlands voor onze internationale teamgenoten in Rotterdam, tot lessen Engels voor onze teamleden in Valencia, communicatie training, feedback training en IT training.
Ons doel is om onszelf en ons team naar het volgende niveau te tillen. Elke dag weer. We willen de beste in de wereld worden in ons werkveld, en de enige manier om dit te doen is door ons te omringen met de beste mensen. Iedereen bij Drukzo moet met de neus dezelfde kant op staan. Je kunt jezelf op elke mogelijke manier ontwikkelen, zolang het in het teken staat van onze missie: drukwerk bestellen makkelijk maken voor iedereen.