De actiecode is toegevoegd aan je winkelmandje Onze productiemachine voor dit product is in onderhoud. Alle bestellingen zullen tussen de 5 en 7 dagen later geleverd worden dan de aangegeven levertijd.
Alle producten
Kun je het gewenste product of oplage niet vinden? Vraag direct een offerte aan.
500,000+ happy customers 500.000+ tevreden klanten
100% tevredenheid 100% tevredenheid
Beste prijs gegarandeerd Beste prijs gegarandeerd
Altijd hulp op maat Altijd hulp op maat
trustpilot
4.6

Kies een type binding

Kies het juiste formaat voor je brochure

De juiste brochure kiezen, begint met het juiste brochureformaat. Zorg dat je genoeg ruimte hebt om al je informatie weer te geven. Bij Drukzo vind je alle populaire formaten.

Kies het type brochure dat bij je doel past

Bedrijfsbrochure

Kies voor Geniete Boekjes

Bedrijfsbrochure

Kies voor Geniete Boekjes

Wanneer je een brochure voor je bedrijf wilt maken, kun je kiezen voor een geniet boekje met 170 grams papier en 300 grams met mat gelamineerde omslag. Dit zal zeker indruk maken op zowel je klanten als je eigen medewerkers!

Bestel nu

Tijdschrift

Kies voor Magazines

Tijdschrift

Kies voor Magazines

Wil je graag je eigen tijdschrift drukken? De beste optie is in dat geval een geniete magazine op A4 formaat van 250 grams met glanzende cover en 135 grams glanzend papier voor de binnenzijde.

Bestel nu

Menukaarten

Kies voor Wire-O Boekjes

Menukaarten

Kies voor Wire-O Boekjes

Menukaarten nodig? Kies voor Wire-O boekjes. De spiraalbinding geeft een elegante uitstraling. Ons advies is om te kiezen voor een groot vierkant formaat met glanspagina's van 200 grams. Houd rekening met het volgende: alle Wire-O-boekjes worden geleverd met een transparante omslag aan de voor- en achterkant.

Bestel nu

Fotoboek

Kies voor Hardcover Boekjes

Fotoboek

Kies voor Hardcover Boekjes

Fotoboeken zijn geweldig om cadeau te geven aan familie en vrienden, maar kunnen ook een mooie relatiegeschenk zijn. Ga voor een boekje met een harde kaft in A4-formaat en een glanzende afwerking, van binnen en van buiten.

Bestel nu

Pak je Post-It's!

We weten dat het soms moeilijk is om de verschillende papiergewichten te begrijpen en wat het in werkelijkheid betekent, Dus om deze selectie makkelijker voor je te maken, hebben we de dikte van elk papier in post-it's uitgedrukt! Neem voor elke regel een nieuwe notitie en je kunt zelf de dikte van het papier dat je bestelt voelen.

135gsm - Dun

Iets dikker dan een post-it, dus perfect voor brochures die onder een groot aantal mensen worden verspreid.

170 gram - Gemiddeld

Iets minder dan twee post-it's. Dit papier heeft een professionele uitstraling en is geweldig voor beurzen en zakelijke evenementen om potentiële klanten te imponeren.

250 gram - Standaard

Precies tussen de dikte van twee en drie post-it's in. Dit papier laat de lezer weten dat er een belangrijke boodschap is afgedrukt.

400 gram - Dik

Vier post-it's dik. Wanneer je van plan bent een luxe brochure te maken, dan is deze papierdikte geschikt voor jou!

Van ons blog.

Helloprint werd gelanceerd met één grote missie: waardoor het bestellen van drukwerk gemakkelijk is voor iedereen, overal. Uit onze eigen persoonlijke ervaringen kwamen we erachter dat het echt geen gemakkelijke taak was om drukwerk te bestellen, en daarom hebben we een blog gemaakt met nuttige en inspiratieartikelen & een YouTube channel gevuld met video's om je volgende printopdracht supergemakkelijk te maken!

Zorg ervoor dat je brochures bij het juiste publiek terechtkomen!

Opvallen tussen alle concurrentie is tegenwoordig een grote uitdaging. Met alle online mogelijkheden, is het helaas niet zo makkelijk meer om een brede doelgroep te bereiken. Toch is dit geen reden om ontmoedigd te raken. Offline uitingen, zoals brochures, vallen in deze tijd juist extra op!

1. Doe wat je belooft: Wil je met je bedrijf op een bepaalde behoefte inspelen? Dan is het belangrijk dat je weet wat je doet en dat je er goed in bent. Zorg voor een goede service en doe wat je belooft. Onthoud dat als je klanten onder de indruk zijn, de kans groot is dat ze je diensten aanbevelen aan hun vrienden, familie en collega's.

2. Brainstormen voor het ontwerpen: Wat valt jou op als consument? Houd hier rekening mee bij het ontwerpen van je marketinguitingen, zoals visitekaartjes en brochures. Dat is wat je bedrijf uiteindelijk een boost zal geven qua zichtbaarheid.

3. Waar ga je je brochure promoten: Denk goed na over waar je je brochures wil promoten. Reclame maken voor je nieuwe sportschool? Dan is een all-you-can-eat-restaurant misschien niet de beste plek om je brochures achter laten. Je doelgroep goed kennen, helpt je om geschikte lokale verkooppunten te vinden.

4. Ken je merk: Zorg dat het duidelijk is waar je als bedrijf voor staat. Leg op een duidelijke en beknopte manier uit wat je doet. Zorg voor één stijl qua teksten en afbeeldingen. Voer dit door in al je marketinguitingen en andere plekken waar de klanten met je merk in aanraking komen. Of dat nu je website is, je beursstand of je brochures en visitekaartjes.

5. Promoot je bedrijf: De voordelen van het bezoeken van evenementen en beurzen worden vaak onderschat door nieuwe bedrijven. Binnen enkele uren kun je een overvloed aan kennis en marktinzichten opdoen bij ervaren professionals. Daarnaast zijn zakelijke evenementen en beurzen een makkelijke manier om jezelf onder te dompelen in relevante innovaties en trends. Maar je kunt er ook je marketinguitingen verbeteren, vraag om feedback en scoor interessante visitekaartjes.

  • Ik ben reeds klant bij Drukzo en steeds tevreden omtrent mijn flyers en affiches. Voor de eerste maal A5 boekjes laten drukken die geniet moesten worden. Fantastisch. Ik kan het zo zeggen: Van bij het aanleveren van de bestanden, de controle, de extra handmatige controle, de drukproef, de verzending tot de levering. Top! Ik heb de klantendienst moeten contacteren en ik moet zeggen, super vriendelijk. Ik ben fier omtrent mijn drukwerk. Drukzo mag fier zijn omwille van hun geleverde prestaties die ze iedere dag voor mij en tal van andere klanten leveren.

    Ronny
  • Vlot contact met medewerkers via chatfunctie. Vlugge levering en mooie afwerking van hardcover boek.

    Rita
  • Ik heb magazines laten drukken met glanzende plastificatie en het resultaat is zeer mooi, het is een luxe magazine geworden. Mooie druk, goed papier, levering etc. Kan niets nadelig zeggen eigenlijk, een aanrader.

    Peter Bonte

Veelgestelde vragen

Wat kost het om een brochure te drukken?

Bij Drukzo streven we ernaar het hele jaar door concurrerende prijzen aan te bieden. De prijzen variëren vanwege factoren als: oplages, materiaal, formaat, type binding en leveringtijden.

Wat zijn de verschillende soorten brochures?

- Geniete brochures bevatten twee of meer nietjes die de gevouwen pagina's aan elkaar bevestigen. Dit zorgt voor een strakke afwerking.

- Garenloos gelijmde brochures zijn aan elkaar gelijmd met duurzame materialen voor een nette en professionele afwerking. Op deze manier print je boekjes die je klanten zonde vinden om weg te gooien.

- Brochures met oogniet zijn vooral erg handig. Met zijn oognieten zijn deze brochures perfect om op te bregen in een ringband.

- Boeken met harde kaft zijn een indrukwekkende manier om te pronken met je portfolio of de geschiedenis van je bedrijf te laten zien.

Hoe lang duurt het om een brochure te maken?

We bieden verschillende levertijden voor onze gedrukte brochures. Dit kan variëren van levering binnen één dag tot langer, afhankelijk van de details van het boekje en de gekozen leveringtijd. Het duurt echter meestal niet langer dan 5 dagen.

Hoe laat ik een brochure opvallen?

Neem de lezer aan de hand mee door je brochure. Maak duidelijk in welke behoeftes jouw bedrijf kan voorzien. Bespreek je technische details? Zorg dan dat deze ook voor de leek duidelijk uitgelegd worden, eventueel met afbeeldingen. Tenslotte lokt elk goed verhaal een reactie uit, dus zorg ervoor dat uw verhaal eindigt met een telefoonnummer of e-mailadres, zodat de geinteresseerde lezer gelijk actie kan ondernemen.
Start chat

Ik regel alles,
bestel via mij!

or
Een gelukkig klant die blij is met de goedkope bedrukken producten van Drukzo.

Daarom kies je Drukzo.

  • 500.000+ tevreden klanten

  • 100% tevredenheidsgarantie

  • Laagste Prijs Garantie

  • Altijd persoonlijke hulp

Dit zeggen onze klanten

Zeker aan te raden. Geert Staelens 19.10.2020

Zeer tevreden met de vlotte samenwerking, service, kwaliteit, stiptheid en vriendelijkheid top!!! Een aanrader.

Enkel lof Ronny 11.10.2020

Ik ben reeds klant bij Drukzo en steeds tevreden omtrent mijn flyers en affiches. Voor de eerste maal A5 boekjes laten drukken die geniet moesten worden. Fantastisch. Ik kan het zo zeggen: Van bij het aanleveren van de bestanden, de controle, de extra handmatige controle, de drukproef, de verzending tot de levering. Top! Ik heb de klantendienst moeten contacteren en ik moet zeggen, super vriendelijk. Ik ben fier omtrent mijn drukwerk. Drukzo mag fier zijn omwille van hun geleverde prestaties die ze iedere dag voor mij en tal van andere klanten leveren.

Alleen maar goeie ervaringen! Saskia De Munster 4.10.2020

Mooi werk, sterke prijzen en snel geleverd! Overzichtelijke website ook. En oh ja, ook nog een goeie - online en offline - klantenservice.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting

Een brochure maken? Zo krijg je de aandacht!

Opvallen tussen de concurrentie is voor veel bedrijven een steeds grotere uitdaging. De nieuwe digitale mogelijkheden groeien elke dag waardoor het steeds moeilijker wordt om een breed publiek te trekken. Maar dit is geen reden om ontmoedigd te raken. Soms is de simpele oplossing juist hetgeen dat een marketingcampagne succesvol kan maken. Wil je een brochure maken of een magazine en toch opvallen? We helpen je graag op weg met wat tips.

1. Doe wat je belooft: Als je een betrouwbare bron wilt zijn, dan moet je weten wat je doet. En doe het goed. Nakomen wat je belooft is de basis voor een goede klantervaring - en bovendien enorm waardevol. Als je klanten onder de indruk zijn, is de kans groot dat ze jou zullen aanraden bij vrienden, familie en collega’s.
2. Brainstormen gaat voor ontwerpen: Wat valt je op in je dagelijkse gang van zaken? Als je dit onthoudt wanneer je jouw marketing strategie gaat bepalen, ben je al een stap dichterbij. Of het nu om visitekaartjes gaat of om uitgebreide brochures, als je inzicht hebt in je strategie, heb je al een stap voor in de zichtbaarheid van jouw bedrijf. Verwerk dit in tekst en beeld voor de grove opzet voor je design.
3. Zoek plaatsen voor je promotie: Stel je voor: je wilt jouw nieuwe sportschool promoten door middel van geprinte brochures of bedrukte kranten. Dan helpt het niet als je deze in een ‘all you can eat’ restaurant neerlegt. Weten voor wie je adverteert helpt je bepalen welke locaties geschikt zijn om je service te promoten. Als jouw brochures op de juiste plaats liggen dan wordt je sneller opgemerkt door de juiste doelgroep. Bijna altijd is het neerleggen van een brochure gratis als je het netjes vraagt.
Bestel vandaag!